Yükseköğretim ve Yurt Dışı Eğitim Genel Müdürlüğü

Sömestr İzni Talepleri Hakkında

Sömestr İzni Talepleri Hakkında

 

Yurt dışında öğrenim gören resmi/kısmi burslu ve resmi burssuz statüde öğrenim gören bursiyerlerimiz 01/12/2021 tarihinden itibaren Sömestr İzin Taleplerini REBUS üzerinden gerçekleştireceklerdir. Bursiyerlerimiz sömestr izni taleplerini;

Öğrenci Modülü>>Başvuru İşlemleri>>İzin Talebi>>İzin Türü>>Sömestr İzni sekmesinden yapabileceklerdir.

Bursiyerlerimizin sömestr izni talebini yapabilmeleri için REBUS'a yüklemeleri gereken belgeler şunlardır;

1- Sömestr İzni Talep Formu.

2- E-devletten alınan güncel öğrenim aşamasına başladığı tarihten itibaren yurda giriş/çıkış belgesi.

3- Pasaporttaki vize bilgilerinin yer aldığı sayfanın fotokopisi.

 

Genel Müdürlük Devlet Mah. Atatürk Bulv. No 98 6. Kat C Blok 06624 Çankaya/ANKARA Genel Müdürlük Makamı 312 413 16 93, 413 16 94 Bursiyer Şubesi Emniyet Mah. Milas Sk. No21 Teknik Okullar Yenimahalle/ANKARA - Genel Müdürlük Makamı 312 413 16 93, 413 16 94 , Ek Hizmet Binası (Bursiyer Şubesi) Makam Sekretarya 312 413 15 97,312 413 16 25

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.