Sosyal Ortaklar ve Projeler Daire Başkanlığı
Sosyal Ortaklar ve Projeler Daire Başkanlığının görevleri şunlardır:
a) Ulusal ve uluslararası proje destek/hibe programlarını takip etmek ve Genel Müdürlük görev alanındaki gelişmeler ve ihtiyaçlar doğrultusunda ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar ve diğer paydaşlarla iş birliği yaparak projeler hazırlamak, uygulamak ve değerlendirmek,
b) Genel Müdürlüğün görev alanına giren konularda ulusal ve uluslararası kurum/ kuruluşlar tarafından yapılan projeleri izlemek ve sonuçlarını raporlamak,
c) Bakanlık birimleri ve diğer kurum/kuruluşlarca yürütülen araştırma-geliştirme ve proje çalışmalarına katılmak, Genel Müdürlükle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ç) Genel Müdürlüğün görev alanına giren konularda kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve diğer paydaşlarla yapılacak protokol çalışmalarını ilgili birimlerle iş birliği halinde koordine etmek,
d) Yurt dışında stratejik öneme sahip bölgelerde eğitim-öğretim faaliyetlerini desteklemek üzere projeler yürütmek,
e) Görev alanı kapsamındaki iş ve işlemlere yönelik açılan davalarla ilgili bilgi ve belgeleri Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğüne göndermek,
f) Görev alanıyla ilgili konularda CİMER ve MEBİM yoluyla gelen başvurular ile soru önergelerine ilişkin bilgi ve belgeleri İzleme ve Değerlendirme Daire Başkanlığına göndermek,
g) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.